litet inlägg om allt möjligt ^^

Surprise så hade ja svårt att somna igår som alla andra kvällar när jag har druckit kaffe. Måste antagligen sluta dricka kaffe på kvällarna. Man känner sig ganska hjälplös när man sitter och tittar på klockan som går och samtidigt räknar hur många timmar det är kvar tills man måste stiga upp. Ca 5 h sömn blev det.. Inte i närheten av tillräckligt när man har en skoldag som sträcker sig från halv 9 på morgonen till halv 5 på kvällen... xD Ja tror jag måste dra en ny gräns, typ inte dricka kaffe efter klockan 18? Men tänk om ja vill dricka kaffe klockan 20 då hmm.. Gaaah.. är jag den enda i världen som får problem me sömnen pga kaffe?? isåfall är de orättvist XD Fast å andra sidan kan ju livet inte alltid va rättvist.. men det liksom träffar en i ansiktet *boooom life isn't fair, just in case you didn't know it* :P

Har printat ut alla sidor som jag suttit och knåpat ihop till nordiskt kollokvium, vi skall klippa och klistra upp allt på plakat idag, och nästa vecka är utställningen :) Hoppas det finns någon som är intresserad av att komma och läsa om aktualiteterna i norden samt kolla på nordiska rådets filmprisvinnarfilm, den danska filmen "Sub Marino".. Man kan inte göra annat än att hoppas på att nån enstaka själ dyker upp, så att vi inte har gjort allt arbete i onödan XD

Nu sitter jag här och flummar ihop detta inlägg.. Har nyss druckit en kopp kaffe, funderar på att dricka en till, känner mej trött.. buhuu hemskt att man skall sitta instängd i skolan ( på UNIVERSITETET) så himla länge. Fast vad klagar man egentligen på? Man får ju en utbildning iaf, även fast man under studietiden ständigt är utan pengar, jagar rea/nedsatta produkter, lever på pasta, äter för lite sallad och vissa festar för mycket (nu räknar jag inte med mig själv när de kommer till festandet, för ja har inte varit ute på hur länge som helst ^^) :D

Dags att avsluta detta flumminlägg och gå och leta upp nåt mysigt hörn där ja kan sitta och lyssna på musik och äta en banan i väntan på nästa lektion. Ha de bra alla :)

och kom ihåg : "Üben macht den Meister" :D Nu har ni nåt att fundera på ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Naaw stakki, lång skoldag. Å ja ska komma på er utställning! ^^

2010-11-30 @ 13:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0