litet uppehåll

Har haft uppehåll med bloggandet nu över helgen. Har haft så mycket uppgifter att göra till Universitetet och imorgon har jag en tent som jag har läst jättelite på, men det beror bara på att den e på finska, så de känns inte så motiverande direkt.. nåja får hoppas att de går iaf, ja behöver inte få nåt bra vitsord, bara ja blir godkänd i kursen är ja nöjd. Så ja aldrig mer behöver gå den eller läsa dedär tråkiga powerpointsidorna!!

Igår kom nu min familj och hälsade på mig så ja fick annat att tänka på en stund, jag och syrran gick runt på stan och handlade julklappar, eller hon handlade, jag gick mest och funderade på vad jag skall köpa åt folk ^^ Sedan åt vi på stan och så gick jag och syrran till min lägenhet. Lite senare kom också mamma och pappa, och de hade med sig en dumlekalender i lillajulklapp :D Jeij, man blir aldrig för gammal för att ha en adventskalender eller vad det nu heter ;) Fick oxå en stjärna att hänga upp i fönstret. Så nu börjar mitt julpynt snart vara fulländat :D Köpte förresten lite mera glitter idag som ja hängde över klockan, tavlan och lite över bokhyllan, haha snart winterwonderland här inne :D Enda som fattas nu e små tomtar och sånt ^^
Igår satt jag uppe till halv 4 och gjorde skoluppgifter, überkul. Och idag ha ja även ägnat stor del av min tid till hemuppgifter och tentpluggande.. usch usch vilket bra liv man har, men de e bara nästa vecka och veckan efter kvar så har man skolan avklarad för höstterminen, och skönt ska de bli minsann!!

Snart ska ja gå och lägga mig och be om ett mirakel att ja klarar Kieltenten imorron. Gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0