megebra! :D

Sitter å fryser under en filt nu, varför ska de vara så förbaskat kallt? Hela min kropp är iskall, särskilt benen är som ispinnar. Ja fryser i princip inget när ja e ute, men så fort man kommer in så börjar man frysa.. kylan sugs väl in i en utomhus och när man kommer in i värmen så märker man hur jäkla kallt de e.. ^^

Ja e trött.. :( men ja vill inte sova heller.. för om man tar en powernap nu får man inte sova sen, och de är alldeles för sent att dricka kaffe för min del oxå.. hmm.. Får väl ta en kopp te kanske, de hjälper eventuellt mot kölden.. Ja tror by the way att min kropp e köldskadad, därför ja fryser när ja kommer in istället för utomhus haha XD

snälla snälla kan nån komma och värma mej? ^^

Den fina stjärnan jag fick av mamma och pappa. :)

GOD JUL!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0