trögt med bloggandet!

Alltså jag vet inte, men de går väldigt trögt med bloggandet, funderar på att lägga ner hela bloggen.. Känner mej inte så inspirerad längre att skriva.. ja vet inte riktigt vad som har hänt med mej men.. Jag gör ju ändå inget speciellt så de känns som att mitt liv är för tråkigt för att ja ska ha nåt att skriva om, ja gör liksom samma sak dag ut och dag in.. å de blir ju bara tråkigt i längden för er få som orkar läsa..

Idag har ja iaf gjort något radikalt och ändrat frisyr fullständigt, har kapat av mitt långa hår och nu är det så kort att ja inte ens kan ha det i hästsvans.. Färgade även håret rött sen sent på kvällen, tar bild imrn då jag har stilat och fixat håret..

har förresten donerat lite blod idag oxå, finfint gick de!

Kommentarer
Postat av: mia

men he kan ju vara skönt å bara få skriv av sig frustration,eller vad man har på tankarna,plus man har ju minnen om man skriver om saker å ting :)

2010-11-15 @ 12:16:06
URL: http://johannaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0