välkommen julen :D

Idag har jag varit på julöppningen i Vasa med mia. Det var kallt och mycket folk överallt ^^ De sålde egentligen inte så mycket saker, men remmar sålde de och då var man ju tvungen att köpa sådana :D Godismonster som man är ^^ Vi sprang runt lite på stan och sedan kom vi på att vi var hungriga, så då blev det att gå till hesburger och äta lite :D Därefter gick vi runt och kollade i lite butiker och självklart kollade vi oxå på sakerna de sålde på marknaden ^^ Här kommer lite bilder:


mitt lilla konstverk som jag gjorde medan mia pratade i telefon :D



De ska tydligen va mycke peppar i ketschuppen ^^



Detta pärlband köpte jag på Clas Ohlson :D



Lite rött glitter :D



Meera glitter :D



Köpte också lite röda lampor, men funderar på att kanske köpa några till så de blir mera ^^



Min omtalade lilla julgran som Christopher köpte åt mej :)) Detdär röda glittret hörde inte till, men ja satte dit det idag, så den ska få lite mera färg ^^



Min adventsljusstake :D




Jag försökte dekorera min bokhylla med det röda pärlbandet, resultatet ser väl halvbra ut ^^



Mitt röda tjocka glitter försökte jag pynta stereon med, kanske inte så snyggt XD

Nu när jag har pyntat min lägenhet så känns de lite mer juligt, men man skulle dock kunna ha ännu mera julprydnader och sådant ^^ Måste se om pengarna räcker :D

Men nu tror ja att ja skall koka lite glögg och lyssna på lite julsånger :)

Ha de bra alla och God Jul i förskott ;)

Kommentarer
Postat av: Mari

Fö tidigt fö julen! :P

2010-11-21 @ 19:12:31
URL: http://mari.pappar.fi
Postat av: Pia

oj va mysit du har e :D jär finns int ett enda spår av na jul ännu..

2010-11-21 @ 19:17:39
Postat av: mia

haha hurdu du har ju dina sedlar du tog ut... (;

jul jul snart lilla juuul :))

2010-11-22 @ 10:41:02
URL: http://johannaalice.blogg.se/
Postat av: Milla

haha tala ja så länge me mia i telefon? :DD (syftar på första bilden)

2010-11-22 @ 17:18:46
Postat av: Lenita

Milla: haha nä men jag blir lätt uttråkad :D



Mia: joo men dom ska int på banken tillbaka :DD iaf en del av dom ^^



Pia: Jo de ska pyntas och ordnas i tid :)



Mari: det är aldrig för tidigt för julen ;)

2010-11-22 @ 19:33:33
Postat av: Anonym

Det är så härligt när julen börjar komma. =)

2010-11-23 @ 01:25:04
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0