wihuuu...

Det har inte hänt några farliga saker ännu efter att vi gjorde anden i glaset igår. Men dock har jag varit livrädd, kunde inte somna förrän efter kl. 3 inatt och jag hoppade till för minsta ljud och dessutom vågade ja inte släcka alla lampor heller.. Haha va skrajj man är, men de är så övernaturligt alltihopa liksom.. ofattbart, men ja tror stenhårt på det! de finns verkligen andar där ute!
vaknade halv två idag när mia ringde och frågade om ja skulle följa med på julöppningen, haha bra att sova ännu halv två xDD Men är man trött och rädd så är man ^^

Och ja vet att de finns många som skrattar åt det här och påstår att vi rörde glaset själva, men de gjorde vi inte, ingen av oss skulle ha orkat sitta å spela teater i 3 h på detdär viset.. Så ni som inte tror måste nästan pröva själva, eller helt enkelt aldrig få reda på om de fungerar eller inte. Men om man testar så skall man va nogrann, man får inte fråga något om döden och inte heller personliga saker av anden, om den inte går med på det förstås.

Nu är jag lite nyfiken, finns det någon därute som har gjort anden i glaset och fått det att fungera?? Ta gärna kontakt med mig isåfall!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0