aktiv dag!

Idag har man sannerligen varit aktiv. Dagen började med att jag släpade mig ur sängen ungefär kvart över 7 och drog iväg till Universitetet för att ha tyska. kl 10.00 begav jag mig hem och då snöade det ^^ Sedan satt jag här vid datorn och väntade på att soffis skulle bli klar så att vi kunde åkta till rax nån gång. På rax åt jag så att jag nästan sprack och efteråt när vi gick runt på stan använder ja orden " jag dör" i var och varannan mening :D Haha, men ja överlevde iaf.. ^^
Sedan träffade vi på mia och vi begav oss till Citymarket för att handla diverse grejjer, sedan åkte sofia hem och jag och Mia gick hem till mig för att hämta mina gym/simkläder. På vägen till simhallen var vi tvugna att gå in på loppis och titta lite, vilket slutade med att jag var tvungen att köpa en Lipton tea mugg som man kan skriva med kritor på samt 5 små aschetter (stav?) ^^
Därefter skulle vi ta en genväg till simhallen, som slutade med att vi traskade omkring i lera, gick in i en liten skog, funderade om vi skulle behöva klättra över ett stängsel, gick lite längre, kom ut på en tågbana, gick med hisnande fart på tågbanan och kollade ständigt bakåt ifall de skulle komma nåt tåg, traskade mellan en massa hus och visste inte var vi var. Men på något magiskt sätt hittade vi ändå fram, fast det tog en stund :D
Vi började med gymmet, cyklade, rodde, lekte proffsboxare och låg på golvet och gjorde diverse övningar, helt kul men man känner sig lite otränad när man kollar på alla snygga vältränade killar som är där ^^
När vi gymmat klart begav vi oss till simbassängen och simmade några längder, men sen var vi tvugna att gå upp för mia var hungrig ^^ Sedan hurbulle gick jag hem i snabb hurtbulle takt och sitter nu i tryggt förvar i hemmets trygga vrå, har en känsla av att jag kommer ha träningsverk, men det är dock morgondagens bekymmer ;)


Min nya mugg som jag skrev lite peppande ord på :D


Bra kämpat ska de stå där :D



Hela muggen ^^ detta är definitivt ett av de mest onödiga köpen hittills ^^



mina små asietter :) Man kan iaf trösta sig med att detta va ett nödvändigt köp :D

Det var allt för denna gång, ha de bra alla leopardmänniskor :D

Kommentarer
Postat av: mia

hehe japp prima work out å nya tag på torsdag igen (: vilken tid har du tid att fara dååå ? :DD

2010-10-27 @ 10:06:59
URL: http://johannaalice.blogg.se/
Postat av: Lenita

Vi for ju aldrig, pga omständigheterna XD

2010-10-29 @ 09:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0