Burn it to the ground

Vilken otroligt mysig höstkväll det är. Det är mörkt, regnar och så stormar det :D Det var riktigt kul att gå hem från Uni när man såg löv virvla omkring i små virvlar ^^ Det såg sådär höstigt ut ^^ Okej nu tycker säkert alla att ja e knäpp och konstig, men alla kan tyvärr inte vara normala ;) Någon måste avvika från normen, och denna någon råkar vara jag :D

Just nu sitter jag här i min lägenhet, jag har släckt av alla lampor och har endast på levande ljus, miljövänligt eller? Men framförallt mysigt, synd bara att man inte har någon att dela mysigheten med :( Nåja det kommer väl någon nån gång.. lite tråkit att vänta bara..

Idag har det varit en tråkig dag på uni, jag har inte orkat lyssna alls på någon av lärarna/föreläsarna.. har mest suttit och klottat på papper och tänkt på olika saker.. ^^ Aktiv studerande jajjamen ;)


Kör lite hårdrock ikväll, Nickelback in my heart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0