Dagen som varit ^^

Idag har vi haft kalas här så man fick äta gräddtårta, *mums* ^^
Nog fört att man egentligen borde börja en bantningskur istället för att sitta och äta en massa goda saker.. men de e så gott med mat och onyttigheter.. gaah varför måste livet vara orättvist? Varför tillverka god mat när man ändå bara blir tjock av den? Varför uppfinna rulltrappor och hissar när man blir tjock om man använder dem istället för vanliga trappor? Varför uppfinna bilen när man blir tjock när man använder den istället för cykeln eller fötterna? Jaa det är ju frågor man kan ställa sig ^^

Men här är lite bilder jag hittade i kameran ^^


Äppelpajen jag bakade i måndags? Jaa jag tror att det var då ^^




äppelpaj i skål ^^



Äppelpaj, glass och ahlgrens bilar = god blandning :DD



Äppelkonst :)




Man överlever inte de mörka höstkvällarna om man inte får elda ljus ^^



Vi fick lära oss att vika papperssvanar i skolan en dag, jepp vi lär oss nödvändiga saker i skolan :DD



Lite konst bara :DD




Dehär är nog dagens bild, Jag har aldrig haft på mig en duschmössa förr, men idag visade syrran mej en som hon hade placerat i "saker från TL-klubben hon inte längre vill ha högen" Men seriöst, hur kan dom skicka ut en badmössa som present åt flickor i åldern 10-14, hur många av dem använder badmössor? Jag har nu aldrig behövt någon, men jag var tvungen att posera lite när jag hittade den idag :DD Enjoy ;)


Det var allt, over and out :DDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0