Dags för en attitydförändring!!

Nu är det dags för mej att ändra attityd. Jag ska bli mer självsäker och börja tycka om mig själv och mitt utseende.. Lättare sagt än gjort, men jag skall försöka iaf, men det krävs lite attityd och jävlar anamma. Så bli inte rädda ifall jag skriver något konstigt, jag försöker helt enkelt bara bli lite självsäkrare och tuffare. Är trött på att människor trampar ner mig och tror att de kan bestämma allt och leka med mina känslor precis hur som helst!! Nu skall det minsann ske en förändring och jag börjar redan nu!!!! Hejdå gamla liv, Hej nya älskvärda mig :DD


Lite egopics jag tog idag när jag var på bra humör!!! :DD













Såhär såg foten ut när jag tog av mig skon, inte konstigt att det gjorde ont att gå! Från och med nu skall jag aldrig köpa ett enda spetsigt skopar till, mina fötter är av fel modell och det leder till att tårna blir ihopklämda och det börjar skava ^^

Kommentarer
Postat av: mari

Gilla :D ..förutom hede me fotin xD

2010-10-13 @ 16:32:19
Postat av: Toastmaster

haha jo ja fattar nog att du int gillar dedär me foten, för du e ju in så sadistisk av dej vad jag vet :DD

2010-10-13 @ 18:56:18
Postat av: Cecilia

Sir ju ut som om tu sku ha jordgubbssylton åp fotin sir itt ut som blodin iaf :D

2010-10-15 @ 18:02:12
Postat av: Toastmaster

men de e blod :P

2010-10-16 @ 11:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0