Det har slagit slint :D

Idag har jag varit glad hela dagen, ja vet inte varför :D Har varit glad precis hela dagen, jag har skinit som en sol och gjorde det redan när jag vaknade. Haha har skrattat som bara vad idag och när ja försökte skriva en platsannons i skolan idag så sabbade sofia allt och tyckte ja skulle ha med leopardkvinna överallt, för tydligen är jag en sådan :D ^^ Humor på hög nivå :D

Idag har jag oxå lånat två böcker på bibban, och handlat 5 påsar makaroner :D Jag har oxå hunnit med en tupplur på två timmar samt lite läxor ^^ Effektiv dag eller?

Men imorron blir de effektivt, då blir de pizza å gym, haha :D Toppen ;)

Lite bilder från min othellogång med soffis :))


mums :DD



såhär snygga bakelser får man köpa på othello :DD


mums kaffeeeee :)


och denhär ritade jag i söndags:


inte världens bästa direkt, sådär halvbra bara XD

Kommentarer
Postat av: Sofzu

Smaskig bakelse!!!!

2010-10-25 @ 22:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0