Effektiv dag!

Idag har jag haft en väldigt effektiv dag. Jag har varit på universitetet i 1½ timme, sprungit omkring på stan i 4 timmar och inhandlat en baddräkt, 10 ggr kort till simhallen och lite diverse andra stuff :D Och bye the way har jag blivit helt förälskad i allt som har med leopardmönster att göra.. Jag vill bara ha allt, kanske jag skalll tatuera mej som en leopard? haha, nånejjj :D Men på riktigt så är leopardmönster skitsnyggt, idag köpte jag örhängen och en scarf med leopardmönster, bara jag får toppen/klänningen som jag beställde från H&M så kommer jag likna en leopard till hundra procent, haha :D Behöver bara skaffa ett par leggings i leopardmönster, eller har redan ett, men vill ha ett i lite annan färgskala så att säga :D


Men nu är det till att gå och vara lite aktiv innan jag somnar, fast egentligen är det väl inte så stor risk att man somnar eftersom jag druckit ½ liter kaffe ikväll, hehe :D att man aldrig lär sig ^^

Kommentarer
Postat av: mia

heey lust å sticka ti simhallen imårn isf ? tänkt sticka dit imårn en sväng!men int så rolit att fara själv åså kan vi peppa varandra på gymmet så man int "fuskgymmar" som det lätt kan bli då man e själv XD

2010-10-18 @ 16:50:26
URL: http://johannaalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0