^^

Helt random inlägg som görs bara för att jag inte har något som helst annat att sysselsätta mig med för tillfället ^^

Jag har fortfarande inte kommit på vilket motiv min tatuering skulle kunna ha.. Eller ja vet att jag vill ha en fin text någonstans, blir väl att googla lite så kanske man hittar något vackert ^^ Och så har jag funderat lite på en ros, eller ett hjärta. Man borde väl googla på det oxå för att få lite perspektiv ^^
Jag diskuterade lite med Sofia, och hon tyckte att det skulle vara gotiskt av mig att tatuera in en dödsskalle :DD Så den iden kanske jag skippar? Tänk sen när man är ett 80 årigt russin, vill man verkligen ha en dödsskalle på skuldran då? eller joo de kanske man vill, om man tänker bli krutmormor som använder blå/svart kajal och mascara och svarta läderkläder :D Då är det väl bara coolt med en dödsskalle, fast man kan ju oxå tänka sig att man blir så skrynklig att man inte längre ser vad bilden föreställer och då kvittar det ju egentligen vad man tatuerat in :DD Haha nu är mina tankar ute i universum igen :DD

Jag känner mej annars väldigt pigg och glad idag, eller lite tröttsamt är det väl att vara ledig i 4 timmar i sträck, men bättre än att sitta på någon tråkig föreläsning där man ändå inte orkar lyssna på ett enda ord av vad föreläsaren säger ^^ det har man ju erfarenhet av (a) Jag borde kanske lära mig att vara mer effektiv när det kommer till Universitetet och studierna, uppgifterna görs oftast i sista minuten, vilket ofta leder till ett inte lika bra vitsord för att man glömt bort en del av uppgiften eller bara inte orkat engagera sig xDDD Nää nu måste jag skärpa mig, ja ska bara få toppbetyg i allt, haha nää dedär var dagens lögn ;) Jag OOOrkar inte helt enkelt.. ^^


Men nu skall jag sluta flumma omkring med mina tankar och göra något annat istället ^^ Ha de bra alla!!

Pöss och kraam :DDD



Ps: :DDDDDDDDDDDD är min nya smiley som ja missbrukar, antal D:n varierar lite beroende på mängden koffein i blodet ;DD

Kommentarer
Postat av: sofia

:DDDDDD

krokodil!

2010-10-05 @ 20:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0