Klirr på klädfronten!

Har handlat nya kläder och acessoarer, uuuuups (a) nu får man ta och skärpa sig, måste ju ha råd med mat oxå xD
Nåja här är iaf lite halvtaskiga bilder på vad jag har handlat på sistone då och tilläggas bör att detta är ingen modeblogg, alltså skall det inte klagas på att jag tagit bilderna vid spegeln i hallen!!! ^^



Denna gudomliga dödsskalle tröjja var jag bara tvungen att köpa när jag såg att den var på rea, man kan ju säga att jag sparade lite pengar då eftersom den var på rea, eller? :DD Från Gina Tricot ifall någon blev intresserad av att köpa en likadan ;))


Okej jag har haft bild på dessa förr, men mina älsklingar ville vara med på en till bild <3 + att denna bild är lite humor, det ser ut som att ja typ klättrar på väggen :DD Yeah go me ;))  Jag tror faktiskt jag låg på soffan när jag tog denna bild :D



Leopardmönstrade örhängen :)) Köpte dem på REA  ^^



Och min leopardmönstrade scarf, *älska*  :DD



Jag trodde aldrig att jag skulle äga ett plagg med puffärmar, men kolla, nu gör jag det! förbaskade REA säker jag bara :DD Inte vet jag om ja passar särskilt bra i den heller, men på något sätt diggar ja den och att den bara kostade 7 euro är ju inget att klaga över heller ^^ Hehe :DDD



Dagens bästa köp (inte på rea desvärre) mysig mysig och störtskön *älska* :))


Ja det var alla bilder, har inget mer att säga nu så det blir tack och goodbye for now :)) Ha de bra :))




Kommentarer
Postat av: soffis

Fiina grejjer! Du passar i puffärm. Ja har en likadan puffärms-tröja bara de att i beige :)

2010-10-18 @ 11:06:22
Postat av: mari

Du passa jättebra i honde kläningen, snygga skoar :D

2010-10-18 @ 15:58:48
Postat av: Toastmaster

nåmeen tack hörni, vilka snälla saker ni säger :D



soffis: då kan vi ju va tvillingar å ha dom på samtidigt :DD

2010-10-18 @ 20:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0