kul dag eller vad? :D

Idag har det varit en lång dag. Natten spenderade jag till största delen sömnlös, vred och vände mig på och kollade hela tiden klockan, minns inte om jag sov något eller inte. Är faktiskt förvånansvärt pigg för att inte ha sovit nästan nåt alls i natt, jag är inte ens trött nu ^^ I skolan har jag skrattat större delen av tiden, På föreläsningen Kiel hörde jag knappt vad föreläsaren sa, eftersom jag och Sofia satt och ritade och skrev roliga saker ^^ Eller jag sa åt sofia vad hon skulle rita ( eftersom hon är bra på det :DD) och sen skrev jag vad hon hade ritat :D Vi satt oxå och filosoferade över vilken sorts tatuering jag skall göra :DD Jag skrattade så att tårarna sprutade, liite pinsamt kanske :D Men de va många som inte orkade lyssna på föreläsningen.

Sedan hade vi svenska, och det var oxå lika roligt dagens bästa kommentar av sofia: Jaaa vi ordnar tjejkväll och färgar dina ögonbryn svarta :D Haha man kan inte ens skriva allt här som vi har skrattat åt idag, men riktigt kul har det varit iaf :)

Slutade skolan ca 17.45 och då åkte jag en sväng via Minimani och handlade en hel tung kasse med saker för endast 12 euro, ganska billigt :DD Nu sitter jag och kollar tv och väntar på att äppelpajen skall bli klar :DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0