Kvinnan från vildmarken!

Det är jag det. haha och ingen fattar något ^^ Sofia är enda som fattar vad jag menar, jag sitter och plågar henne på facebook medan hon försöker skriva en recension ^^ tänkte att jag skulle blogga lite nu då istället och låta henne skriva sin kickass recension ifred ^^

men va ska ja skriva om?? det har inte hänt så mycket nytt och spännande, förutom att jag nyss upptäckte att min vita jacka har 1 miljon lerfläckar på ryggen, lite pinsamt att gå omkring bland snyggt stadsfolk iklädd en smutsig jacka. Ta mitt råd, köp inte en vit jacka! Och cykla absolut inte i regnet med den och absolut inte heller i vattenpölar!!

Gaaaaaah uttråkad till tusen och snart ska man på en übertråkig kurs oxå.. mera uppgifter att göra, wunderbar säger jag bara och sen ska man också läsa ett doktorsarbete typ och göra en uppgigft utgående från det, hallåå finns de en tråkigare uppgift eller? Okej, nu måste jag fortsätta att vara positiv här, får ju inte tappa fattningen för då blir ju resten av dagen förstörd. Man skall vara glad och positiv och vara snäll mot andra och absolut inte tycka att föreläsare är tråkiga ^^

Dagens visdomsord: Var positiv!

Kommentarer
Postat av: Soffis

Bra Lenita! De e rätt inställning! Å visst tkr du att OPIS vi ska ha nu e jättekul också?! Du bara hoppar å skuttar av glädje!

2010-10-20 @ 15:04:04
Postat av: Toastmaster

Haha jo de e klart att ja gör :D

2010-10-20 @ 15:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0