Kvinnan i röran

Idag kan jag nästan kalla mej för kvinnan i röran. Jag sitter här i lägenheten som är helt upp och ner, det jag tvättade i tisdags hänger fortfarande på torkställningen, diverse saker ligger omkringspridda överallt, ja har inte satt upp mina nya torkhyllor ännu, kläder ligger på golvet och det är smutsigt och skräpigt. Jag har inte ens packat upp allt ur mina flyttlådor ännu :O I början kunde ja skylla på att jag inte hade något skrivbord eller någon byrå där jag kunde lägga alla mina saker, men nu har jag det, så vad väntar jag på liksom? Jag behöver dessutom diska och bädda sängen oxå, kanske tvätta mera? Klädberget på min stol börjar bli lite högt nu ^^

Men måste ta mig själv i kragen nu, kavla upp ärmarna och börja reda upp här så att jag kan gå omkring i hela lägenheten utan problem, haha :D Sätter på musik på hög volym så skall det väl gå ;) Tänk så fint det blir sedan när jag har ordnat upp allting :D


Ha de bra tills vi hörs nästa gång <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0