Revolverheld

Om någon vill ha tips på något bra tyskt band så skall ni kolla in bandet: Revolverheld :)
Okej kanske de inte är så många där ute som vill ha reda på vilka tyska band de finns, men jag är så inne i allt som har me tyska och tyskland att göra eftersom jag läser så mycket tyska på universitetet. Vi skriver dagbok på tyska, vi läser en bok på tyska och skriver läsedagbok om den, vi har gått igenom tabuer gällande samtalsämnen och handlingar i tyskland, jaa allt möjligt. Rollspel på tyska har vi också haft :D Om det fortsätter i denhär stilen kommer ja förvandlas till en tyska och bli tvungen att flytta till tyskland ^^ haha, nå kanske riktigt så drastisk skall jag väl inte bli xD Men alltså om ni e sugna på lite tysk rock skall ni kolla in revolverheld :))

Idag har jag inte gjort så himla mycket, var en sväng till marknaden med farmor. Hittade dock inte så mycket att köpa, bara remmar, som man alltid köper xD Jag har fotat en del idag oxå, det är så himla kul att leka med kameran måste jag säga, alla inställningar som finns, fish-eye perspektivet e kul :DD Här är lite bilder ja fotat idag:



Denhär bilden är från min lägenhet, hade lite dödstråkigt så ja försökte ta lite artistiska bilder, haha :D



Såhär kan en studerandemåltid se ut när man inte har så mycke pengar ^^



Och såhär kan det se ut när man väljer att lyxa till det lite, vaniljglass med boysenbär :)



Don't worry, be happy!! :)



Nya kramisar som ja fick i present av mamma :)



kramisarna igen :))



åååh ja älskar att fota mina kramisar :DD Dom e så underbart sööta :)))))



Sötis-Zakke :))


Zakke i närbild :D



Japp de finns teckningsperspektiv på min kamera oxå :DD



diggar denna bild :DD



Jaaaaaaaag ^^



Dagens egopic, e int så nöjd me den, men ja var ju tvungen att ladda upp en dagens egopic xD




Remmar från marknaden :)) Allitd lika mumsigt goda ;)



Lite mera fish-eye perspektiv :DD Hon på tv:n ser glad ut iaf :D


Ja de var allt för denna gång, imorron tar ja förmodligen mera bilder och laddar upp här ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0