Tjejkväll ^^

Igår hade jag och mia tjejkväll. Det var riktigt kul :D Vi började kvällen med att dricka nescafe kaffe som mia hade med och sedan spelade vi sänka skepp , jag vann *not* :D därefter var det dags att plocka fram lite smaskigt och kolla skräckfilm "scream 2". Vi mumsade på popcorn, salta kex, morötter och gurka som vi doppade i min egengjorda dipp, vindruvor och saft :D Vi fick ingen svensk text på filmen, vilket resulterade att vi var tvugna att ha på högt ljud så att vi skulle kunna höra allt dom sa, och det resulterade i sin tur att vi hoppade högt vid alla jumpshots, haha :D Efter filmen tyckte vi att det skulle vara otroligt kul att lacka naglarna ^^


Mia lackade mina naglar :D


Men tånaglarna lackade jag själv, resultatet blev int så bra, men man är ju sen inte perfekt heller ^^ Passar min personlighet bra tycker jag^^


När vi var nöjda med lackandet tog vi och satte på varsin ansiktsmask, jag hade choklad och Mia hade toffe :D
Man blev nästan rädd när man kollade på sig själv i spegeln när masken var på :D


haha, jaa sådär såg man ut då :D



Mias såg ut som en vaxdocka när hennes mask var på, för det var nå såntdär specialargrejjs så att de värmde ansiktet oxå ^^




Vi ser inte normala ut :D



Här syns de ännu bättre att mia är en vaxdocka :DD


Ja sådär i övrigt så var ju detta första gången ever som jag kletade på en ansiktsmask. Jag var orolig hela tiden och frågade konstant om det faktiskt skulle kännas såhär, alltså när masken torkade kändes det riktigt stelt i ansiktet. Och mia bara "jaa, de ska kännas sådär" :D Haha, men nu har man det provat då ^^

Efter att ha skrubbat bort ansiktena ^^ så började vi kolla scream 3, men vi orkade dock inte kolla hela xD Det blev väl att gå och lägga sig kanske 2.00 och väckaren var ställd på 8.00, eftersom jag skulle upp till Uni :P Men vi orkade ändå inte stiga upp förrän kvart före 9 :D Vi hade en trevlig frukost och pratade om allt möjligt ;)

mumsigt kaffeblask :DD



Halväten smörgås med creme bonjour på :DDD

Sen stod jag i valet och kvalet när de gällde om ja skulle cykla eller ta bilen till uni. Jag valde bilen, och en himla tur var det för det var halt som bara den på vägen, jag skulle garanterat ha fallit omkull med cyklen ^^ Men innan vi kunde bege oss iväg med bilen var vi tvungna att skrapa rutan och sen släppte jag av mia någonstans där hon inte ens visste var hon var, bara för att jag hade bråttom till skolan :DD Haha, galet knäppt och urkul :D

MERA TJEJKVÄLLAR TACK!!! :DDD



Kommentarer
Postat av: mia

måst göras igen ;D

2010-10-18 @ 17:19:18
URL: http://johannaalice.blogg.se/
Postat av: Toastmaster

DE E KLART!!! SÄG BARA TILL NÄR DU VILL :D

2010-10-18 @ 20:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0