16.9.2010

Detta har jag gjort idag:

- Vaknade kl 7.00, gjorde mig i ordning och åkte mot skolan

- Var några få centimeter från att bli påkörd av en bil

- Hade tyska

- Hade svenska

- Fick ett gratis vasablad

- irrade omkring med sofia och letade efter en atk-sal där vi skulle kunna kolla mailen

- Mitt studiekort hade inte kommit

- hade mera svenska

- Slutade skolan

- Cyklade hem i regnet

- skrev upp på en lapp vad jag skulle handla från affären

- gått omkring med 7 burkar tomatkross i väskan = tungt, men det var extrapris haha :D

- handlat x-antal saker

- trampat på ostbågar som låg på gatan xD

- ätit stekt ägg och smörgåsar ^^

Och nu skall jag åka till tess och umgås lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0