ännu en vanlig dag!

Idag köpte jag och Sofia biljetter till morgondagens sångkväll och krogutgång till royal. PÅ sångkvällen skall vi typ ha på oss pyjamas, jätteroligt :D Har aldrig festat i pyjamas förr, så det kan bli kul dehär :D Men ja åker nog hem och byter om till något annat innan vi åker ut på krogen sen ^^

Vi hade även halarprovning idag, vi får dem någon nång i oktober, jaa och de kommer att vara röda :) Och på dem ska man sy fast alla märken man förtjänat då, hoppas vi får märken imorron oxå:D Men behöver hjälp sen när de skall sys fast, eftersom jag inte kan sy :DD

Vi hade oxå första föreläsningen idag, det var egentligen bara massa information om vad som komma skall, men ändå känns det som att skolan har börjat på allvar nu. Fast ja e förstås ledig imorron och på torsdag :DD slutade iaf kl 14 och då åke jag hem och lagade pasta till mat :D Sedan åkte jag på skattjakt till citymarket och köpte ingredienser till en kladdkaka, som jag skall baka lite senare. Fick även bevis på att jag fortfarande är ung, eftersom jag var tvungen att visa id på alko :DD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0