Dagen efter!

Igår var det Wasa by night. Uppdraget var att gå till 8 olika barer och samla 8 olika stämplar, man fick en stämpel/bar/drink :D Sedan då när man hade 8 stämplar så lämnade man in kortet och så fick man en vasa by night t-skjorta :D



Framsidan på t-skjortan :D



Baksidan ^^

När vi hade fått våra t-skjortor så tog vi såklart på dem direkt. Jag har en konstig fläck på axeln som jag inte vet hur ja ha fått där :D haha ^^ Jag tror att dendär long ice-tea drinken inte var så smart att ta efter allla shottar och cider man redan hade tagit. Den innehöll nämligen 7 olika brännvinssorter ublandat med cola, den va stor och äcklig, men vi drack iaf. Bartendern såg skumt på oss när vi beställde den som ungefär "är ni säkra på att ni verkligen ska ha denhär" haha :D Men är man betalande kund så är man :D
Efter det gick vi till Ollis iaf, stod i kö kanske 20 min, och sedan var vi äntligen inne i paradiset, haha :D vi festade och det var mycket folk där. Fick dock nog av krogen där 1-tiden eftersom skolan började halv 9 och jag behövde sömn. Jag har tydligen talat i telefon med jecka efter att ja kom hem, men de minns ja inte :D Och då har ja tydligen vält omkull ett vattenglas på golvet oxå, så min externa hårddisk var våt, hoppas att den funkar ännu (a) Det var vatten överallt, för de va ju inget litet glas haha :DD
Halv 8 släpade jag mig ur sängen, mådde som jag mådde, inte bra direkt xD klädde på mig och gick till skolan. Släpade mig genom en 8h skoldag, usch ^^ och utan mat, eller köpte en smörgås i kafeet, men ändå, på vägen hem från skolan började ja känna mig som en människa igen och var dödshungrig ^^ Så jag åt rostat bröd, en banan och Yoghurt jaa och salta kex :D mums mums..

Ja vad kan man konstatera om gårdagen, jag har minnesluckor och har varit bakis idag. Men det skall man väl ta som ett tecken på att man hade en rolig kväll eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0