^^

Sitter just nu och dricker juice och äter kladdkaka ^^ Väntar på morgondagen, då blir de födelsedagsfest och även inflyttningsfest, det är lite av en kombination :D undrar om resten av folket är på festhumör, själv börjar ja känna mig otroligt sugen på att åka ut på krogen :D om man e extra snäll kanske nån köper en födisdrink åt mej oxå :D haha, nä nu dagdrömmer ja lite :D

Idag har ja inte gjort något speciellt, haft lite tyska i skolan lagat spagetti till mat och bara varit allmänt lat :P Jag behöver en fritidsaktivitet eller nåt.. bläääää, de e inte roligt att ha tråkigt, men jag är inte direkt bra på något så ja kan inte skaffa mej någon fritidsaktivitet.. de finns faktiskt såna som inte e bra på något, och jag är en sån! Jag tror min hobby är att kolla tv^^

Nu ska ja fortsätta mysa med idol, uppdaterar förmodligen något imorron, kanske med en bild av tårtan eller nåt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0