galen fredag :D

Igår var det en väldigt bra kväll, minnesvärd :D Den började med att jag och jecka åkte och kollade in Erik Grönwall. Måste säga att han är sjukt bra, energisk och man blir ritkigt på g när man kollar på honom, han tar verkligen med publiken :) Konserten var väl värd pengarna kan man nog lugnt säga :)

Efter konserten åkte vi till min lägenhet och chillade en stund, vi drack lite rosevin och lite jordgubbslikör och begav oss sedan till krogen. Ollis :DD Vi tog varsin lonkero och väntade på att det skulle hända något mer, men de var lite folk där så då beslutade vi oss för att åka och kolla in en annan krog i någon timme. Där var det fullt med folk och vi fick köpa billig cider, haha :D Jeee studierabatt ;) Vi satt där och chillade en stund, men sedan började något konstigt hårdrocksband spela, inte för att de var så bra, men jag och jecka satt där och diggade till musiken och kände oss allmänt roliga, vi tog till och med varsin bild av dem, haha :D Kunde tyvärr inte logga upp den här,  men jaa ^^

Efter att förlorat hörseln på El Gringo så gick vi tillbaka till ollis, på vägen till ollis passade vi på att ta några danssteg utanför fontana, haha :D vi kände oss allmänt knäppa :D När vi kom tillbaka till ollis så hade Erik och company kommit dit för att festa, coolt ;D Det var nåt band från sverige som hette Boner som spelade rock. Så vi har stått hela kvällen och diggat rocklåtar, det är ganska fantastiskt att man kan texten till så många låtar haha :D Jag headbangade så att jag blev yr, hehe :D Riktigt kul var det.. När vi fick varmt gick vi ut på en liten promenad och då lagde viss ner på asfalten oxå, riktigt skönt att känna sval asfalt mot huden när man själv kokar ^^

Vi kom hem ungefär halv 4 och jecka sov på min soffa :D riktigt nice kväll var det. Får se hur denna kväll blir, det är nämligen krogutgång då oxå, hehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0