In your face!!!

Sitter här och dricker en kopp kaffe, iklädd mjukisbyxor och BH. Jaa faktiskt har jag ingen tröja på mej och det känns underbart!! Jag har upptäckt förtjusningen med att gå omkring utan tröja :D Det kunde jag inte göra medan jag bodde med min familj, för ett tu tre kunde brorsans kompisar vara någonstans, och inte vill man ju flascha sig för dem heller :D Men nu är jag fri att göra vad jag vill ;D The sweet taste of freedom ^^

Idag hade jag roligaste lektionen hittills i tyska. Vi hade ett rollspel och vi hade alla varsin roll att spela. Tante Edna hade samlat släktingar och bekanta och vi skulle enas om vem som skulle ärva vad, i över 1 h satt vi och skrattade och pratade och alla hade så fantastiska argument om varför just de skulle få ärva saken, haha :D På listan över saker att ärva fanns. 1 motorcykel, 1 papegoja, 2 rembrandt målningar, ett spelhus i Las Vegas, ett hus i zwartschwald samt smycken värda 50 000 €. Ojojoj det var länge sen man har skrattat så mycket :)) Jaa och allt gick ju på tyska då för den som undrar ;)

Efter dagens enda lektion var det dags att bege sig hemåt. Men jag begav mig först ett varv till affärerna i centrum, besökte både H&M och Lindex. Hittade såklart massa saker på rea, man borde lära sig att hålla sig långt borta från klädaffärer när det är Rea, iaf när man inte har så bra ekonomi ^^ Men man har ju alltid som argument, oj va billigt, de e nog bäst ja köper det nu för ja kommer aldrig hitta nåt sånthär billigt igen^^ eller, oj hur mycke pengar ja sparar nu när ja bara handlar på rea. Hahahaha, spara pengar? Det gör man verkligen inte? Man plockar ju bara på sig ännu mera för att de e så billigt ^^ Female logic om ja har rätt :D


Nu skall jag dricka upp mitt kaffe och sen göra läxor, inte för att ja har så många, men ju mer man gör nu desto mindre behöver man göra sedan, tjingeling ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0