tillbaka igen!!

Nyinflyttad och med mobilt bredband sitter jag här med framtiden framför mig. På skolan har de sagt att vi är framtiden, vi är viktiga och betydelsefulla tillgångar för Vasa stad. Skall man känna sig bra eller? ^^


Jag har börjat komma igång riktigt bra här i min lägenhet, varje dag kommer man på något mer som man behöver köpa. Egentligen behöver man ju inte allt, men jag vill ha :D Laddar upp lite bilder nu på hur det ser ut här:



mitt kök :)



andra delen av köket :)



typ hallen kanske man kan kalla dethär, massa skåp till vänster iaf :D



wc ^^




















det var alla bilder från lägenheten det, riktigt nöjd med den själv. Den är stor och rymlig :D

Men nu skall jag börja göra mig i ordning för kvällens fest ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0