Tschüs

det har varit lite dåligt med bloggskrivandet ända sedan jag flyttade in här. 6 inlägg på två veckor är inte direkt mycket om man säger så ^^ Men har haft ganska fullt upp med att installera mig i lägenheten, lära mej hur allt fungerar i skolan samt festa, haha ^^ Studielivet går ju ut på att festa, ganska sorligt egentligen.. nåja nåt kul måste man väl få ha ^^ min läseordning är inte direkt varierande, jag har typ 15 lektioner tyska i veckan och några svenska. Ändå är svenska mitt huvudämne, hmm.. :D Det råkade sig såhär nu, men ja e ganska säker på att ja kommer lära mig flytande tyska, för alla våra tyskalärare talar bara tyska med oss, ganska kul. och vi har typ i läxa att skriva dagbok på tyska, kolla filmer/serier på tyska och sådant :D kanske man ska satsa på att flytta till tyskland? Okej, ja måste väl bli bra på tyska först, men sen ^^


Just nu fördriver jag tiden med att lyssna på daughtry och fundera över en massa allt möjligt. Mycket känslor i mina tankar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0