Bilder på allt möjligt

Idag känner jag mig enormt vuxen, varför? Jo jag har röstat för första gången i hela mitt liv! Det var ganska spännande, nu är det bara att vänta och se om den personen jag röstade på kommer in i riksdagen!
Efter röstningen gick jag in till stan och shoppade lite saker. När jag kom hem finslipade jag på hemtenterna i Retorik och i Språkriktighet och språkvård, sedan har jag fördjupat mig i en bok "you just don't understand" av Deborah Tannen. Den är riktigt bra och handlar om skillnaden mellan mäns och kvinnors konversation.
Här kommer lite bilder, först på bakverk och sedan på dagens inköp samt bilder på loppisinköp från i lördags:

'






torrschampo :) det funkar faktiskt, håret känns mycket fräschare :)

Glitterbodysplash som jag köpte på rea, dock glittrar de inte så himla mycket XD

Gudomligt doftande bodysplash, seriöst så är det en av de godaste dofterna jag känt i hela mitt liv ^^

Kunde inte motstå att köpa färska jordgubbar ;)



Latteglas som jag köpte på loppis, endast 1 euro :D
Gulliga koppar med tillhörande fat som jag hittade på loppis :)

Min nassefamilj :) Den mellersta storleken är den nyaste familjemedlemmen :)
Det var allt för denna gång, ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0