Dags för lite uppdatering!

Nu sitter jag i toffes lägenhet. Resan hit gick helt bra, men båtresan över till åland var lite tråkig. Samtidigt som jag var på båten var det ca 1000 studerande som var på någon slags kryssning, det var fulla människor med halare som sprang omkring, det kändes lite som att vara på zoo och observera djur ^^
När jag kom fram till Åland hämtade sötis mej och sen blev det att gå och lägga sig XD (det var ju ändå mitt i natten) och därefter har jag inte gjort så himla mycket. Förutom idag då jag har varit och jobbat på ålandsbagarn, där jag även ska jobba i sommar ;D Jag fick göra lite allt möjligt, och jag tycker att det är ett helt trevligt jobb :) Trivs bra där och de är trevligt folk som jobbar där oxå ;D
I morgon ska jag tillbaka, börjar klockan 05.00 (inga sura miner, de är faktiskt skönt att börja tidigt, eftersom då får man sluta tidigt ;) )

Det var allt för tillfället, stay close for another update ;) ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0