Oh happy days ^^

Hejsan svejsan. Idag känner jag mig lite trött. Orsaken är att jag började jobba klockan 02.00 i natt ^^ Och före det sov jag kanske 3 timmar, så man var inte direkt utvilad XD Men det gick nog helt bra, spenderade större delen av arbetstiden i packningen. Det kan vara ganska stressigt ibland.. men det gäller att komma in i det och minnas vad alla bröd och bullar heter :D 
nu är jag ledig över påsken och sedan ska ja jobba igen tisdag-fredag, bra att få extra pengar :)
De senaste dagarna har jag inte gjort så mycke annat än jobbat, sovit och spelat sims 3, och såklart umgåtts med sötis :) Jaa.. jag har väl egentligen inte så mycket annat att tillägga för tillfället,
Over And OUT ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0