The new me och annat stuff ^^

Sitter som bäst i min hemstad Närpes. Kom hit i torsdags och ska va här till måndagen. Det händer egentligen inte så mycket här, jag har umgåtts med familjen och ritat ^^ och idag tog jag några egopics eftersom jag lovat att ladda upp en bild här på hur jag ser ut nu (jag har ju klippt mig) ^^ återstår bara att färga håret nu så e man klar med frillan då ^^ Men här är lite bilder, börjar med att ladda upp bilder på den otroligt goda kladdkakan med after eight som jag bakade i måndags :)
erkännas måste att den var gudomligt god ;)
Här följer några bilder på vad jag har ritat, och som sagt är jag inget proffs så ja vet att de inte är symmetriska och perfekta bilder XD
Och till sist, bild på hur jag ser ut nu, först nomal version och sen en version jag ändrade färgen på ^^
Det var allt för tillfället, ha en fortsatt trevlig helg alla :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ditt hår blev ju fint ^^

2011-04-09 @ 14:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0