Äntligen jullov!!!!!

Idag skrevs sista tenten för detta läsår, superskönt måste jag säga :) Förhoppningsvis har man blivit godkänd i alla tenter nu under höstterminen, skulle va nice att inte behöva göra omtent^^
hur som helst firade jag och Sofia vårat nyinvunna jullov genom ett besök på stammisstället Othello :) här e lite bilder från det;
.
.
.
.
Cafeet hade valt att dekorera borden med fejkljus, fast de kanske skulle varit mysigare med riktiga ;)
Kaffe och Bakelser, det är livet det <3
.
Nu sitter jag här hos min kära familj och väntar på julen. Vi pyntade granen ikväll, eller mina kära syskon ville inte delta så det var jag och mamma som pyntade, tog ingen bild ikväll, men ska göra de imorron och posta här :)) Jul jul strålande jul, nu vill jag ha jul.
Ganska kul förresten att mitt rum e fullt med julsaker som jag inte satt hit själv xD
Bjällerklang Bjällerklang!!!
.
Over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0