Julehälsningar

Är så ivrig nu, julafton ligger runt hörnet och julstämningen är på topp, även fast vi inte har någon snö ännu, men förhoppningsvis hinner det lägga sig ett vitt täcke på marken innan julafton :)
Här kommer lite juliga bilder:
.
lite julklappar som några utvalda människor ska få :))
.
.
.
Mitt egengjorda pepparkakehus, som ser ut som att ett litet barn skulle tillverkat det XD Men det var första gången i världshistorien som jag har lagat ett pepparkakshus ^^ Ganska bra ändå, ifall nån frågar kan jag ju säga att ett dagisbarn hjälpte mej :DDD
.
.
och den alltid lika obligatoriska tomtemössa bilden, de e ju så mysigt med tomtemössa :))
Mysfaktorn är hög nu när vi befinner oss så nära julen :)
.
och avslutningsvis en lite skämtigare bild :D
.
tihi, är min enda kommentar till denna bild :))))
jee imorn blir de jullov, fast först skriva tent i tolkning :P
.
God kväll i stugan!!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

He sto åp tidningen att he va liten chans fö na snög nain arinstans i lande än i lappland och norra karelen så he je antagligen nog en grön jul sjenn iår :/

2011-12-20 @ 20:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0