å vilken underbar dag, not

började denhär dagen med att skriva en dum tent, jag är ganska säker på att jag får underkänt. Jag hatar officiellt Kiel, men de vet väl alla redan. Det är inget nytt liksom ^^
Sen gick jag och Sofia på stan, vi gick via HM en sväng och jag köpte ansiktsmasker. Därefter ville vi ha kaffe, men det var typ fullt överallt och det var svindyrt överallt, så vi fick gå igenom alla kafeer i hela stan typ. Till sist hittade vi Othello där vi fick varsin muffins för 1,50 i alla fall. Nog för att det är svindyrt med, men billigt om man jämför med vissa ställen som har kakbitar för 5 euro :O På Othello fick jag uppleva att det fortfarande finns gentlemän! Men de e nog grymt vad sällsynta dom är :O
Efter kaffet gick vi runt i olika affärer och kollade in skor, smycken och väskor. Jag vill ha!! men har inte råd att köpa :( Varför kan jag inte få vara rik? buhuu..

och nu sitter jag här i lägenheten. Klockan är halv 4 och jag har ingen planerat tills idag förutom att sitta här ensam och vara deprimerad, man kan ju inte göra nåt annat heller när allt är så dyrt. Bio kostar ju en förmögenhet. Och en promenad ensam känns inte så lockande heller.. GE MEJ STYRKA! NÅGON?!?


Bara för att förgylla min dag måste jag ladda upp en bild av LEO <3 *mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0