Alla <3 dag

Jag har spenderat min alla hjärtans dag med att ha tråkigt sen kolla halva the pianist. Sen gå hem från skolan och gå via citymarket på hemvägen för att handla. Kom hem, lagade mat och kollade tv. Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra. Ikväll kommer top model i alla fall.
Men man kan ju lugnt säga att det inte varit nån bra alla hjärtans dag, inge romantiskt alls.. men hur skulle den kunna när sötisen är långt borta?

här kommer lite bilder iaf:


Riktigt vacker bild som jag tog igår när jag och mia var ute på promenad :)



En till bild från igår :)



Jag har många plastpåsar :O



Men om man viker ihop sina plastpåsar tar de lite mindre utrymme ^^




Hjärtan :)




En liten bild jag har ritat!



Bilden säger allt! ^^


Ha en fortsatt trevlig (romantisk) alla hjärtans dag :) <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

kva tu ritar fint! :)

2011-02-14 @ 18:59:54
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

i min blogg har jag en " HELA veckans blogg " som är en egenpåhittad ide där man får ut mkt av lite, helt gratis & vinnaren synns i morgon och HELA veckan ut! läs här vad man får & va med:

http://robinhoods.se/2011/february/hela-veckans-blogg-inlaggbildlank.html#comment

2011-02-14 @ 21:22:22
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0