Eat Pray Love

Jag har just tittat på filmen Eat Pray Love. Filmen var superbra. Den fick mig att fundera på mitt liv. Är jag nöjd med allt som det är nu? Vill jag ha en förändring? Har jag hittat mig själv eller behöver jag göra det?

I filmen reser Liz(Julia Roberts) till 3 olika platser, Rom, Indien och Bali. Hon mediterar mycket, träffar nya människor och funderar på livet.
Jag trodde inte att filmen skulle vara så himla bra som den faktiskt var. Om det är någon där ute som inte har sett den så rekommenderar jag den starkt. Fast den passar nog bättre för kvinnor än för män kanske ^^ Eftersom huvudpersonen är kvinna och den handlar mycket om kärlek, fast det är ändå ingen kärleksfilm, det är en del av att hitta dig själv, att hitta kärleken. Visst kanske vissa killar tycker att sånt e intressant, men oftast tycker ju killar att filmer som denna är töntiga. För lite action och för lite blod. Men det var faktiskt en scen där man fick se blod ^^ Riktigt sevärd film. Jag kan nästan lova att den kommer ge er en tankeställare ifall ni kollar den!
Betyg 5/5



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0