En vanlig Fredag i mitt liv

Jag vaknade kvart över 7 för att stiga upp och göra mig färdig ingör skolan. Dagen inleddes med Spoken English och därefter svensk grammatik och morfologi. Kvart före 12 var skoldagen slut och jag begav mig hemåt. När jag kom hem åt jag frukost och sedan begav jag mig ut på en timmes promenad. skönt att gå i dagsljuset för omväxlings skull. När jag kom hem kollade jag några episoder av gossipgirl och sedan satte jag mig vid datorn och skrev på min berättelse som jag håller på med just nu. En berättelse som den vanliga människan kan känna igen sig i och även lite kärlek innehåller den, eller ja ganska mycket ^^ Publicerar eventuellt början av den här på bloggen sedan så får ni avgöra om ni vill läsa mera eller inte!
Efter det började jag städa lite i lägenheten och konstaterade att det är svårt att få glasbord rena :P
Ja efter det har jag väl inte gjort så himla mycket, kollat på tv, druckit en stor kopp lakritste.

Idag är den min 4:e godisfria dag, längtar ihjäl mig efter lite lösgodis eller vad som helst. Men jag får inte!! buhuu.. :(


Ingen bra dag idag!

Kommentarer
Postat av: Sofii

Jag vill läsa :)

2011-02-04 @ 21:53:03
Postat av: Anonym

vad tycker du om att läsa i en blogg? kram!

2011-02-05 @ 01:02:55
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0