Fredag och fredagsmys?

Idag har jag varit till simhallen/gymmet. Jag gymmade först i 45 minuter och sen simmade jag i ytterligare 45 minuter. Efteråt kändes det riktigt bra, säga vad man säga vill om träning, men man känner sig ganska duktig efteråt ^^ Sen gick jag hem igen för att hämta plånboken och sedan gick jag in till stan och hämtade min lottovinst :

Denna Lumene väskan vann jag alltså :) från denhär affären:


så ibland har man tur ^^
När jag kom från stan började jag läsa på Kiel, men jag var så hungrig att jag var tvungen att laga mat, det blev tonfisksallad *mums* och efter maten fortsatte jag med Kiel. Men tenten imorron kommer nog inte gå så bra, eftersom det finns en miljon olika termer :P
nu sitter jag och tar de lugnt och kollar tv, väntar på att let's dance ska börja och sen parlamentet!!!


Ha en fortsatt trevlig, fredagskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0