Fyndat :)

Ursäkta att jag varit lite dålig på att uppdatera bloggen på sistone. Har egentligen inte gjort så himla mycket, har varit ledig från skolan 1 vecka, så den veckan tillbringades på åland med älsklingen :) Medan vi var på åland prövade jag även att jobba 3 dagar på ålandsbagarn, det var riktigt kul! Håller tummarna för att jag får komma dit på jobb i sommar!! Vi kom hit till vasa igår halv 12 på kvällen XD innan det hann vi tillbringa en stund på ikea oxå ^^ Detta köpte jag på Ikea:


Ett ljus med doft av vanilj *mums* :)




En grönsaks/fruktskalare





Mera ljus med doft av kanel och äpple :)




4 stycken tabletter :D Och jag köpte även 4 kökshandukar och en blå mjuk filt :)



Idag gick jag och sötisen en sväng på loppis, följande fynd gjorde jag idag:




En jättestor Nasse, min nya bebis ;) :D




2 böcker som lät väldigt intressanta :)




rosenljus, de kostade bara 20 cent per förpackning så jag var tvungen att slå till och köpa :D




en mugg som man ska ha choklad i :D ^^




En plånbok jag kan använda när jag ska ha mina små handväskor, eftersom min nuvarande plånbok är stor och tjock och inte ryms så bra i mindre handväskor ^^





En nyckelring (till min samling) :))




En blå skål (som var helt ny, eller den såg oanvänd ut iaf.) ^^



Och föjande saker köpte jag på loppis för en vecka sedan:



En mugg att dricka kaffe ur ^^ Så nu har jag en mugg för te, en mugg för kaffe och en mugg för choklad :D




KRAMISAR!! JAG <3 KRAMISAR







Och som avslutning laddar jag upp en bild av sötisen :) Han är dock inte så intresserad av att vara med på bild eftersom han sitter och spelar playstation ^^



<3


Det var allt för denna gång, Ha de bra alla!! :)

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hej du, vill du ha ett eget inlägg+ bildlänk i min blogg under hela veckan och kanske få lite nya läsare? :) läs då detta inlägg o var med helt gratis: http://robinhoods.se/2011/february/hela-veckans-blogg-1.html#comment



Ha en underbar vecka /ROBINHOODS.SE - gratis designhjälp.

2011-02-28 @ 19:26:50
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0