God kväll

tänkte skriva några rader innan jag går till sängs tillsammans med min bok, den som är skriven på norska ^^ Vi skall läsa en norsk eller dansk bok och sedan skriva en rapport om den. Jag har kommit kanske halvvägs, men det är en ganska bra bok, kriminalroman, helt i min stil.
Ikväll kollade jag första episoden ur första säsongen av Gossip Girl, serien verkar helt okej nog, men man kanske måste se några fler avsnitt innan man bestämmer sig för om det är en bra serie eller inte.

Men nu börjar det vara dags för sängen, det är ju tidig uppstigning imorron som gäller då kursen "spoken English" står först på schemat och därefter "Grammatik och morfologi" jeeijj superkul, eller så inte.

Idag är det min 3:e godisfria dag. Känner fortfarande abstinens, och särskilt när man varit lite deppad idag, men jag får inte falla för frestelsen. Jag skall ju hålla mig undan från allt vad godis, kakor och annat sockerhaltigt heter. Jag måste göra det, för min egen skull. Ingen behöver äta så mycket socker som jag normalt gör.. Man nästan skäms.. Men det går väl mot det bättre antar jag.. Fast vad skall man ta till tröst nu när allt med mycke socker är förbjudet?


det var allt för ikväll, Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0