Härliga måndag *not*

idag fick jag faktiskt sova ända till kvart över 9, fast ja hade alarmet inställt på 10 ^^ Men jag orkade ändå inte stiga ur sängen, och jag orkade absolut inte vara duktig studerande och läsa på norska. Men kanske man skulle ta och orka lite iaf, tenten är ju imorron och efter det är de bara en hörförståelse så är norskan avklarad XD Då är det bara monstertenten Kiel att se fram emot :( Buhuu.. orka säger jag bara.. Kan nån läsa allt material på finska och sedan överföra det till min hjärna på svenska?? TACK!

Idag har jag lite ont i kroppen, särskilt vaderna, jag hade till och med lite svårt att gå när jag först skulle ta mig till badrummet XD men det går väl över med tiden. Men det var faktiskt riktigt härligt med Zumba, fast det var ju lite på mitt eget sätt eftersom ja inte fattade alla rörelserna ^^ Hihi, men nu ska ja äta frukost, göra tyskaläxan läsa på norska och sedan gå till skolan. Och efter skolan ska ja gå in till stan och köpa ritstift så ja kan hänga upp min plansch på väggen :D Bild kommer sen ;)


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0