Hejsan

Jag skrev inget inlägg igår tydligen. Men lyckades ha fullt upp i alla fall ^^ i och med att jag sov två timmar på soffan och sedan drack en stor mugg kaffe, fick jag ingen sömn alls nästan i natt. Men när jag väl hade somnat så vaknade jag 05:15 av att nån jävel delade ut reklam. Vem fan delar ut reklam mitt i natten?? Å de ska smällas så förbannat i postluckan oxå >:( är arggg.. så man känner sig helt död idag, men jag kan inte gå och lägga mej när jag kommer hem för nå får jag inte sova ikväll, och ja kan absolut inte dricka kaffe heller :( Gaaaah.. skall jag vara tvungen att geomlida denna dagen och vara som en zombie? nog för att det bara är 2 lektioner kvar nu, 1,5 h kvar i helvetet. men sen måste jag gå hem i kylan.. Och vad ska jag göra hemma då? Om jag inte får sova eller dricka kaffe? Jag måste förresten in till stan idag oxå, och handla lite. men det är så DYRT!! hatar att vara fattig..

Lista på saker jag hatar:
- Att inte få köpa det jag vill för att jag inte har några pengar.
-  Att vara fattig
- Att jävla relklamutdelare ska jobba mitt i natten och störa min skönhetssömn!!!!!!!
-  Att tvingas dricka 4 dagar gammal mjölk
- Att tvingas stiga upp kvart över 7 och GÅ till skolan i svinakylan
- Att bo i dethär kalla landet
- Att halka omkull
- Att allt ska vara så dyrt
- Att jag inte får dricka kaffe för sent på kvällen
- Att jag måste läsa en bok på tyska på 2 veckor!!
- Att ha tråkigt
- Tråkiga lektioner
- Att frysa


Det var allt för denna gång, see ya!

Kommentarer
Postat av: mari

Höh, ja stiger opp han tidin vissa dagar :P

2011-02-16 @ 19:50:51
URL: http://mari.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0