kallt

Usch de e typ - 100 grader utomhus :( och jag sitter och fryser fast jag är inomhus, normalt? Kylan liksom rotade sig i varenda cell när jag gick ut, och när man kom in igen så sitter kylan fast i cellerna och gör så att man fryser fast man är inomhus. Låter det vettigt? Njaa.. XD men ja kom inte på nån bätte teori :P

Idag höll jag mitt tal i skolan, det om vikt, viktminsking och samhällets ideal. Det verkade som att åhörarna tyckte om det, i alla fall fick jag dem att fundera! Och det var ju hela meningen med talet. Men jag tycker fortfarande inte om tal. Först måste man hitta på VAD man ska skriva om, sen MÅSTE man skriva ner det, sen ÖVA in det så att man kan åtminstone en del utantill, därefter STÄLLA SIG UPP inför massa folk och tala. GAAAH!

Och jag vill baka något.. blev jättesugen när jag såg massa recept på chokladkakor och muffins och grejjer. MUMS (jaa, jag tycker om caps-lock) ^^ Men det är dyrt att baka :( Och nu när dom smätta in en 73 euros elräkning + en 25 euros tvräkning som jag fick igår, så har ja knappt ens själv råd att leva... :( Ge mej pengar tack??


Ge mig tid, Ge mej pengar, Ge mej motivation, Ge mig ett jobb, Ge mig perfekta finskakunskaper!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0