Kärlek <3

Idag kom äntligen sötisen hit :) Som jag har väntat! 4 veckor och 2 dagar är ganska lång tid att va ifrån varandra :( Men vi klarade det och får äntligen vara tillsammans igen :) Älskling hade med sig en blomma till mig, en Orkidé så nu får vi väl hoppas att ja klarar av att sköta om den så att den inte dör ^^ Sötisen blev nog lite övrraskad när jag tog fram presenten åt honom, jag hade nämligen sagt att jag inte skulle köpa nån alla hjärtans dag present, men ja gjorde de i alla fall ;) Lite lurig måste man ju få vara :) Och jag hade dessutom bakat en Mudcake som blev klar precis tills sötis kom hit :) Och den var riktigt god måste jag säga :))

Just nu ligger sötisen och sover, stackaren e trött efter att ha kört bil så långt <3 Ikväll blir det bara att mysa och kanske kolla nån film <3 Är väldigt glad just nu <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0