Kvinnligt

Jag är kvinna och som kvinna är det min kvinnliga rätt att äta choklad när jag e lessen, glad, arg, förbannad, lycklig eller bara för att det helt enkelt är gott!! Men varför skall man alltid känna sig tjock efteråt?

Jag är kvinna och som kvinna är det min kvinnliga rätt att köpa nya skor när jag tycker att jag behöver nya skor! Men varför finns det aldrig några pengar när jag vill ha nya skor?

Jag är kvinna och som kvinna är det min kvinnliga rätt att få lite kärlek och omtanke! Men var är älsklingen när man behöver honom?

Jag är kvinna och som kvinna är det min kvinnliga rätt att behandlas mer respekt! Men var finns egentligen alla gentlemän som behandlar kvinnor med respekt? som inte ser kvinnor som sexobjekt?




That's it!

POWER TO THE WOMEN!!!!!

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

Hejsan, skickar detta till fina blogg som finns.

" hela veckans blogg " är igång i min blogg, helt gratis & du får ett helt eget inlägg + en bildlänk i min meny hela veckan.



var med här, vinnaren presenteras imorn: http://robinhoods.se/2011/february/hela-veckans-blogg-inlaggbildlank.html#comment



Kramar/robinhoods.se - gratis designhjälp

2011-02-14 @ 19:04:59
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0