lördag x2

Jag kände för att skriva lite till. Inte för att jag egentligen har så mycket att skriva om. Men det känns som att jag behöver skriva av mig lite, eller nåt. Igår råkade jag lyssna på en låt som fastnade på min hjärna, här är en del av låttexten som jag minns särskilt bra:

So many faces
Staring at their shoelaces
When all anyone want is to be seen
Well tonight let's be honest
We all want to be wanted


Det är fri tolkning som gäller!



Jag känner mig ensam. Idag låg jag på sängen och kände mig som världens mest patetiska människa. Jag låg i fosterställning och frös, tänkte på allt. Jag läste oxå en stund på norskatenten, men det fanns liksom ingen ork att engagera sig på ett djupare plan. Life is a mystery



Bara för att jag älskar leoparder och leopardmönstrat

That's it for now, ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0