Onsdag- en dag bland andra dagar

Sitter å lyssnar på min nya favoritlåt: Lidt i fem med Rasmus Seebach. Min mage är fullproppad av dagens lunch som bestod av ugnskorv, potatis, en vattnig sås, sallad och två skivor bröd. allt tillsammans kostade 2,15 euro och då får man oxå mjölk och vatten till. Så det är en ganska billig lunch.
Nu sitter jag och fördriver min lediga tid med att surfa på nätet. Nästa lektion börjar 14:15 och därefter har jag ledigt ända tills vår "Filmabend" ikväll, alla vi som på nåt sätt är en del av tyskaenheten samlas och kollar en tysk film med tysk undertitel. Det är faktiskt inte så svårt att förstå som man skulle kunna tro, men jag har förstås läst tyska ett tag oxå, så man börjar vänja sig lite vid språket. Grammatiken däremot är fortfarande svår :P Men gramma e väl kanske svårt i alla språk..

Jag har egentligen inget viktigt att säga, men som sagt så dödar jag lite tid..

Om ni vill ha tips på en till bra låt så ska ni lyssna på : Stay the night - James Blunt

Nu har jag egentligen inget mer att skriva här på bloggen, återkommer väl eventuellt med ett inlägg senare ikväll när jag kommit hem, jag hade ju i princip lovat att ja skulle ladda upp bilder på gårdagens inköp så^^

Men nu är det tack och God Dag som gäller!

Kommentarer
Postat av: Asbjörn

Vi ska ha könsparty!

2011-02-02 @ 12:46:43
Postat av: Dagfinn

Vi har inte tid att ha det :P

2011-02-02 @ 12:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0