Pöss

Idag har jag tvättat. Jag kände att det var dags eftersom jag inte längre kunde stänga locket till tvättkorgen XD så nu är nästan alla mina kläder rena ^^ Önskar att jag hade egen tvättmaskin så jag slapp springa upp till tvättstugan på 5:e våningen^^ Eller egentligen vill ja att nån annan ska tvätta åt mig :D särskilt när det gäller kläder som ska handtvättas ^^
Sen har jag varit på promenad med mia ute i kylan och därefter var jag tvungen att kolla på filmen Blue Lagoon. Den är så vacker. Det är så fint hur ungdomarna upptäcker varandra och sina nya egenskaper. Någon annan som gillar den? Helt underbar film som kan ses många gånger <3

Imorgon är det alla <3 dag, men hur roligt är det när man inte ens får fira med sin älskling? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0