Söndag, kaffe och Zumba!

Jag hade planerat att sova till 10.00 idag, men desvärre tycker min biologiska klocka att man skall vakna 08:45 när det är helg. Helt omöjligt att somna om. Så då kände jag mig duktig och började plugga lite norska till tenten på tisdag. Sen frukost och sen städade jag medan jag väntade på att finbesöket skulle komma. Klockan 12.00 prick (nästan) kom mamma, pappa och farmor. Först åkte vi en sväng till ABC och åt dagens lunch, sedan åkte vi till minimani och jag fick handla allt jag behövde i matväg + en minikastrull, som mamma betalade. När vi kom hit till min lägenhet tyckte mamma att det var dags för mej att plocka bort julsakerna så vi började plocka undan alla lampor och glitter som jag har prytt väggarna med XD Sedan blev det kaffe, och till min fasa EN FASTLAGSBULLE!! HUGA då vad ohälsosamt :( Men någon gång måste man väl unna sig något gott XD Har ju ändå inte ätit godis eller bullar på 6 dagar så ^^

När mamma, pappa och farmor åkt hem igen, så testade jag att köra lite ZUMBA (som jag hittade på min dator), Första gången jag testade, och det var lite svårt att hänga med ibland så man fick improvisera lite hur man trodde att de gjorde rörelserna. Jag blev verkligen svettig, och så himla tungt det är, haha, snacka om att jag har dålig kondis. Men om jag kör detdär passet några gånger i veckan kanske man får lite fastare kropp XD Men det är verkligen att rekomendera, mans står liksom här hemma och klappar på samma gång som alla människor klappar i videon. Haha, man blir rikigt stolt över sig själv efteråt, 50 minuter tror jag att jag höll på med det, puuh, men ROLIGT var det iaf :)


Nu ska jag chilla med lite Gossipgirl och dricka några liter vatten till, ha de! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0