Dags att börja blogga igen.

Jag har varit så lat med bloggandet nu när sötisen har varit här, men nu har han lämnat mej ensam och dragit på jobb så nu måste jag klara mig själv i en månad :( Buhuu, saknar honom jättemycke redan, han e så underbar att de e omöjligt att inte sakna honom!! Hoppas att den kommande månaden går snabbt så att vi får vara tillsammans igen!

Idag har jag varit lite ofokuserad i skolan, jag och sofia har suttit och underhållit oss själva och i väntan på att en tråkig lektion skulle börja, gick vi till ett Kafee och åt fastlagsbullar, Våran motivering var att man har rätt att äta fastlagsbulle medan man väntar på att en tråkig lektion skall börja ^^ smart va :D När väl lektionen började så satt vi och klottade sönder först min läseordning och därefter ett annat papper. Lite pinsamt är det att sitta och fnissa som två tonåringar, men de va såå tråkit att vi inte orkade lyssna xD
I skolan lär man sig förresten nya ord, könsparty och kalsongbombare är två av dom :D Vi har haft ganska roligt åt dem hela dagen XD Svenska undervisningen kan vara rolig, men det händer väldigt sällan ^^

Nu skall jag fortsätta kolla på Masterchef USA, kastar in en bild på mig och älsklingen innan ja slutar, bilden säger väl allt ^^



Denhär bilden är tagen på nyåret ur en mindre smickrande vinkel och med lite alkohol i blodet ^^ Men kärlek är det iaf :) <3<3

Over and out!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0